Vriendenrelaties van stichting Rolf

Stichting Rolf staat niet alleen in haar doelstelling om onze historie levend te houden. In al haar activiteiten probeert de stichting samen te werken of aandacht te vragen voor de Historische Verenigingen, Oudheidkamers, Historische genootschappen en Erfgoed stichtingen.
In de musicals, Rolfverhalen, website lessen, Rolf Routes en tentoonstellingen werken we waar mogelijk samen met: De Oudheidkamer van Rhoon-Poortugaal, stichting het kasteel van Rhoon, de Historische Vereniging Barendrecht en verwijzen we naar het Historische Genootschap Hoogvliet, de Oudheidkamer van Pernis, de stichting Historisch Charlois, de stichting Oud Ridderkerk, het Gemeentelijk Archief Rotterdam, Archeologie Rotterdam en de Provincie Zuid-Holland met haar project “Het Ontstaan van Holland”.

Uiteraard kan de stichting Rolf alleen functioneren op basis van de inzet van haar vrijwilligers in het bestuur en ondersteunende, geïnteresseerde niet-bestuursleden. Financieel is de stichting afhankelijk van sponsoren en subsidiegevers zoals de Provincie Zuid-Holland, de Rabobank, de horeca en het bedrijfsleven, de boekenwinkels en de supermarkten in de regio.

Wij raden van harte aan om onze vriendenrelaties eens te bezoeken: